نگاهی به لیست استقلال برای فصل جدید-راهبرد معاصر

نگاهی به لیست استقلال برای فصل جدید

برای تکمیل و بستن پرونده نقل و انتقالات تابستانی خودش از چند جهت باید تکلیف و وضعیت بازیکنان خود را مشخص کند. در ابتدا نگاهی به تعداد بازیکنان حال حاضر استقلال می اندازیم.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۳۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلال برای تکمیل و بستن پرونده نقل و انتقالات تابستانی خودش از چند جهت باید تکلیف و وضعیت بازیکنان خود را مشخص کند. در ابتدا نگاهی به تعداد بازیکنان حال حاضر استقلال می اندازیم. 1-حسین حسینی، 2-محمدرضا خالدآبادی، 3-روزبه چشمه، 4-گوستاوو بلانکو، 5-رافائل سیلوا، 6-محمدحسین اسلامی، 7-سامان فلاح، 8-ابوالفضل جلالی، 9-علیرضا کوشکی، 10-جلال الدین ماشاریپوف، 11-مهرداد محمدی، 12-زبیر نیک نفس، 13-رامین رضاییان، 14- آرش رضاوند، 15- ایمان سلیمی، 16- آرمین سهرابیان، 17- میلاد زکی پور، 18- کوین یامگا، 19- آلمدین زیلیکیچ، 20- آرمان رمضانی، 21-سامان تورانیان، 22- سینا سعیدی فر،23- منتظر محمد، 24- احتمالا گائل کاکوتا نفرات استقلال تا به امروز هستند. از طرف دیگر بحث جذب یکی دو بازیکن دیگر از جمله علی کریمی، محمدرضا آزادی و یک مهاجم خارجی هم مطرح است. هنوز تکلیف نفراتی مانند 25-محمدحسین مرادمند و 26- میلاد فخرالدینی و 27- مهدی مهدی پورکه تحت قرارداد باشگاه هستند هنوز تکلیف شان مشخص نیست و همچنان در لیست استقلال قرار دارند. در نتیجه نکونام قبل از هر خرید جدیدی باید تکلیف لیست بزرگسالان خودش راغ کامل کند تا در ادامه برای استفاده از آنها دچار مشکل و مانع قانونی نشود.

 

تیم های لیگ برتری علاوه برمحدودیت استفاده از20 بازیکن بزرگسال، برای بازیکن خارجی هم محدودیت و سهمیه د 5 به علاوه یک بازیکن دارند. با حساب گلر بوسنیایی 28- ودران کیوسفسکی که هنوز تکلیف اش روشن نشده استقلال 7تا8 بازیکن خارجی دارد که نه تنها راه را برای یک خارجی دیگر بسته است که باید از همین نفرات هم یکی دو نفر کنار گذاشته شود. هنوز مشخص نیست که نکونام درباره خارجی های تیمش به چه جمع بندی رسیده و قرار است کدام نفرات را کنار بگذارد. به نظر می رسد با مطرح شدن نام علی کریمی و محمدرضا آزادی به عنوان گزینه های اصلی برای تقویت پست هافبک و حمله، ترجیح استقلالی ها این است که سراغ گزینه خارجی نروند، مگر اینکه سهمیه برای نمایندگان آسیایی افزایش پیدا کند. البته برای جذب بازیکن از لیگ برتر هم استقلال مانند دیگر باشگاه های لیگ برتری فقط مجاز به خرید 7 بازین است. درحال حاضر با جذب رضاییان، فلاح، زکی پور، کوشکی واسلامی آبی ها 5 بازیکن لیگ برتری جذب کرده اند و فقط برای دو بازیکن خارجی دیگر جای خالی وجود دارد که طبق شایعات احتمالا یکی از آنها آزادی مهاجم سابق استقلال و بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران است. هرچند گفته می شود که نکونام ازخرید محمد جواد حسین نژاد ستاره جوان فصل گذشته سپاهان هنوز نا امید نیست. به هرحال قبل از هرخرید تازه ای نکونام باید به لیست تیمش سر و سامان بدهد و جای خالی برای خرید های جدید خارجی یا بزرگسالا باز کند. احتمالا این اتفاق در پایان اردوی ترکیه می افتد و چند بازیکن از نفرات فعلی و تحت قرارداد استقلال کنار گذاشته خواهد شد./ گل

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده